afrayldrm kızlar malum havalar bi öyle bir böyle ama genel olarak evim sıcak 23/24 derecede bebeğimi zıbınla yatırıyorum ama ona rağmen uyuyunca terliyor kafası normal mi zıbını uzun kollu siz nasıl giydiriyorsunuz yada nasıl giydirmeliyiz bilenler var mı 😩
1cocukannesi_1 afrayldrm bizim burası sıcak oluyor gece 23 derece civarı oluyor üstüne kısa kollu yâda incecik bi uzun kollu altına da ince bi alt giydiriyorum sabaha karşı hava serinliyor o zaman üstünü örtüyorum ne terliyor be üşüyor
ariadne afrayldrm uzun kollu zibin ve alt giydiriyorum benimkinin de kafasi su icinde. Alerjik bebeklerin kafasi daha cabuk terlermis doktorumuz demisti
Hanifeisrfl afrayldrm ben kısa atlet uzun body ve uzun alt giydiriyorum. Üstüne ince müslin örtüyorum yeterli oluyor gece ev bi tık serin oluyor bizimde23 derece
mujucan afrayldrm odanın ısısına göre bazen sadece kısa kollu zıbın giyiyor, hva bi tık serinse ince uzun kollu zıbın ve patikli alt giydirip ince yarım kundak yapıyorum
Hanifeisrfl afrayldrm sadece kafası mı terliyor? Vücudu da terliyorsa terliyordur çocuk,ama sadece kafası terliyor olabilir. Bnm oğlum4 yaşında geceleri hep kafası terler yaz kış mesela
esraalic afrayldrm odanın kaç derece olduğunu bilmiyorum ama soğuk bana göre alt üst pijama takımı giydiriyorum usumuyor da terlemiyor da
suheyla92 afrayldrm bizim oda 24 derece incecik uzun pijama giydiriyorum ustunu ortmedigi icin kisa kola gecirmedim henüz, 2 yasinda.
talhamamy afrayldrm sadece zıbınla mı yatınca terliyor😕 ben baya kalın giydiriyorum valla terlemiyor 24 derec oda
annisoldum afrayldrm bizde uzun kollu giydiriyorduk doktoru bundan sonra kısa kol giydireceksin kendin ne giyiyorsan o da öyle giyecek demişti. Kısa kollu zıbın ve şort giyiyor evde dışarı çıkarken altına uzun ince alt giydiriyorum ona rağmen isilik ve pişik olmuş boyun altı
marshmallow06 Kizimin odasi 24.5-25 derece. Citcitli atlet uzerine ince uzun kollu pijamayla yatiriyorum. Terlemiyor da üşümüyor da.
beybitolat afrayldrm yaşadığımız yer çok sıcak. Mesela şuan evde sadece bezle duruyor. Sabah çarşıya giderkende sadece kısa kollu zıbınla çıktık