minikbeyd konuyu saçma sapan yerlere çekmişsiniz yaaa. Banane sizin komşunuzun hasta çocuğundan kendiniz diyorsunuz çıkartmıyor dışarı hep hasta diyorsunuz şimdi oturup o niye hasta bu niye hasta diye mi tartışalım. Siz sağlıklısınız diye sizin yediğiniz şeyler herkese çok iyi gelecek diye bir kavram yok. Benim kızımda 16 aylık ama allaha şükür 1 kere bile hasta olmadı bir kere bile hasta diye hastaneye götürmedik evet pimpirikli bir anneyim her yediğine içtiğine bakan bir anneyim bakın benim kızıma burnumu bile akmadı yani neymiş gidin o sadece mesleğini yapması gerektiğini bilmeyen hemşire kuzeninize söyleyin herşey pimpirikli anne babadan kaynaklı olmuyormuş. Ben sütün düşündüğünüz kadar faydalı olmadığını belirtiyorum, zehir içmeyinde demiyorum ama siz gelmiş bana kreşler, okullar, hastaneler hasta çocuklarla dolu diyorsunuz o kadar haksızsınız ki konuyu başka yerlere çekmeye çalışıyorsunuz. Çocuklar hasta da olabilir bunu sanki kötü bir şeymiş gibi lanse etmenizin amacı ne, hangi anne çocuğunu hasta etmek ister. Yeni nesil yada eski nesil diye bir şey yok her zaman hasta çocuklar vardı biraz araştırırsanız görürsünüz hayat sadece sizin çevrenizden ibaret değil. Rica ediyorum verecek cevabınız yoksa konuyu saçma sapan yerlere çekmeyin.