Canss3535 bunları almak için başvuru yaptınız mı başvuru yapmadıysanız alamıyorsunuz. Ben ilk kızımda önemsememiştim başvuru yapmadım. İkincisinde de hastaneden rapor yazdırmak için başvurduğumda raporla birlikte emzirme ödeneği de girilmiş süt parası olarak geçen ödeme 800tl almıştım 2024 doğumlu benim de küçük kızım. Hemen bir ay sonra yatmıştı para hesabıma.