Lazziya23 bana da gına geldi, eskiden çok aktif kullanırdım, her gün mutlaka giriş yapardım fakat şimdi aylarca girmediğim oluyor girince de aynen bu yazımda olduğu gibi iki cümlede bir reklam girince araya illallah edip kapatıyorum. Hiçbir faydası kalmamaya başladı bu uygulamaların. Bir de şimdi yapay zeka desteği çıkınca buraya girip danışmak gereği bile duymuyorum. Reklam alıp para kazanıcaz derken para kaybediyorlar farkında değiller.