cokbilmismom geçen sene 14 aylıktı antalyada tatile gittiğimizde. Bizim otelimizde denize biraz yürüme mesafesi + shuttlela ulaşım vardı. Biraz mesafe olacağı için odadan çıkarken normal bezini takıyordum oraya gidince sahilde şezlongta tekrar değiştiriyordum. Suda oynaması için kova kürek yeterli olmuştu. Sudan çıkarıp, üstüne su tutup havluya sarıp şezlonga getiriyordum, kurulayıp normal bezini takıyordum. Bizim otelimizin sahildede snack bar gibi yeri vardı. Yemekten içecek meyveye kadar her şey mevcuttu. Oradan kekler, börekler, meyveler alıp yedirip öğle uykusuna yatırıyordum. Bu yıl tatilde 2 yaş 2 aylık olacak. Otel değil evde kalıcaz sahile sıfır. Ek olarak yanımda atıştırmalıklar meyveler götürücem. Havluda 2 tane yetmişti geçen sene. Balkonunuza güneş geliyorsa güneşe atın hemen kuruyor zaten. 😌