edos123 zaman çok hızlı gerçekten, şöyle geriye dönüp bakıyorum ve büyüdüğünü gördükçe -her anne gibi- çooook duygulanıyorum 🥲
Bizdede durumlar aynı ama ben ondan inat ve kuralcı olduğum için mecbur yola geliyor, umarım yaptığım şey doğrudur 🫣😁 mesela bugün bi ortamdaydık ve atıştırmalık kutusundan bi şey yiyordu. Yarısını masanın üstüne bıraktı ve aynısından yeni almak istedi; vermedim. Ağladı falan kısaca anlattım dinledi dinlemedi derken tekrar masaya bıraktığı yarımını aldı ve oynayarak yemeye devam etti 🤷🏽♀️ yapmaması gereken bir şey varsa o an kararımda ve kuralımda ısrar ediyorum o da bi iki ağladıktan sonra kabul ediyor. 😌