Bugün tam 1 aylık oldu ikiz kızlarım son 15 gündür aşırı gaz kaka yapamama sorunlarımız vardı . Dünde öksürük burun akıntısı hırıltı şikayetiyle acile geldik yatış yaptılar şuan yatıyoruz akciğerlerinde enfeksiyon varmış rabbim bütğn bebişlerimizi sağlığına kavuştursun inşallah