kepp bende öyleydim ama vazgeçip mamaya alıştırmayin ben hiç mama vermedim o dönem korktum alışır hiç emmez diye 4.ay atağında zaten meme reddi var atak geçince otomatikmen sen bişey yapmadan düzeliyor zaten en fazla 1 ay sürer dedim ki bu ayda kilo almasın bişey olmaz zaten acıkınca mecbur emiyor sadece benim bebeğim normalde saat başı saat başı olmazsa 2 saatte bir emiyordu o zman 4 saatte flan emmiyordu ama o durumda bile kilo almıştı aç kalır diye korkma