Kizlar yardim edin 1,5 ay sonra dogum yapacam hazir su kurban bayrami gelmisken benim minigi bezden acayim dedim ,aslinda sorunumuz su simdi siraliyorum
Ablasini taklit ediyor 18. Aydan beri ama o zamanlar kucuktu diye acmadim istedikce tuvalete goturdum bazen bir iki damla yapti cok sevindik alkisladik filan ara ara da simdiye kadar gitti ama bezi hic cikarmadik ,simdiye kadar da saklanarak yapar kakasini ama sadece 2 defa kaka yapti tuvalete . Durum boyle olunca 27 aylik oldu simdi maalesef 2 yasi kisa denk geliyordu cikaramadik bezi ,2 gundur bezi tam cikarmadan deneyeyim dedim kulot bez giydiriyorum rahat olsun diye ama benim kizin tuvalet yapma rutini yok galiba bir damla da olsa az az saliyor surekli belli bir saat olusturamadim genelde yarim saatte bir goturdum herseferinde tuvalete de yapti beze de yapti ,bugun ablasi teklif etti ikisine de ayni kulotlardan almistim hadi ikimiz de giyelim bezini cikar kardesimin dedi ,cikardim 4 saat kuru kaldi sadece, oglen uykusunda bir kere uyandi tuvalete goturdum tekrar uyudu sonra uyandi yine kuruydu derken tuvalete goturdum yaptim diye inat etti direndi tamam dedim el yikadik cikti bu kez pijamam islak diye soyleyince baktim yine kacirdi ,onun uzerine toplam 3 kez kacirinca bezi tekrar taktim kulot bitti hepsini kirlettin dedim , bezli bir sure sonra goturdum yine yapti cisini tuvalete bez kuruydu , yarin babasi evde bu 3 gundur nobetciydi ,yarin sabahtan bez cikarip kulot giydireyim diyorum sizce olur mu yapabilir mi