Ay kızlar kızım bugün 7 ay 5 günlük iki gündür falan yedi bitirdi beni durmuyo çokk az uyuyo ağlıyo sürekli bir tek ağlamak da değil sinirli yani resmen söyleniyo kendine vuruyo ya da bize eliyle masaya falan da vuruyo ay bilemedim noldu bu çocuğa diş ağrısı falan kendine vurma sinir yapar mı şaştım kaldım gece uykusundan da ağlaya ağlaya uyandı diş mi bu yaa sizce