Leo2020 kızımda hiç olmadı ama oğlum beni biriryor(14,5aylık) hayatımdan bezdirdi o derece.Yalnız uyumuyor,yanından 1dk ayrılsam kıyamet.Ayrılık kaygısı çok fena bişey,bebekten bebeğe değişiyor demek,ikiz olmalarına rağmen çok farklılar.Ben de geçmesini bekliyorum.Yoksa delircem🥲