dani2711 hepinize geçmiş olsun sanki bizim aileyi anlattınız 😂 bende de alerjik astım var babası doğuştan şeker hastası 12 yaşından beri tansiyon hastası kızımın kalbinde 2 delik var allahtan küçük sadece takip ediliyor alerjik bebek troid hastasıydı 10 aylık falan düzeldi bize de etrafımızdakiler dalga geçiyor ne varsa toplamışsınız diye 😅 allahtan neredeyse hepsi günlük yaşamımıza engel olmayacak ağır hastalıklar değil. Şimdi profilinize baktım istanbulda yaşıyormuşsunuz ben izmirde yaşıyorum aynı şehirde olsa sizinle arkadaş olup görüşmek isterdim🥲