Merhaba öncelikle doktorumuz ikinci ay aşılarıyla yapılmasını söyledi aile hekimliğindeki 2. Ay aşıları ağır 3 boş 3te vuralım dedi tamam dedim oğlumda da 3. Ayında vurdurmuştum çünkü 11 haftalıkken yapılmış 2. Ay aşıları 14nde 2si 29 nisanda sadece veremi vurdular veremi geç vurdukları için doktor bir ay geçmesi gerektiiğini söyledi kızıma aşı vurduramafım şuan 99 günlük haziran 1de vururuz dedi doktorum ama 15 haftalık oluyor 15+2 günlük bu aşıyı geç vurduran var mı bide kızım seyrek kaka yapıyor 4 günde bir biraz korktum açıkcası