ZeydsMom Ayy bi kaç gündür elini bırakıp adımlar atıyorduuu bugün odanın bi başından, diğerine düşmeden gittii ve geri döndü 😍 oğlum sürekli kardeşini düşürüyordu ve korkuyordum yürümeye cesaret edemez diye. 😄
ZeydsMom kubra_2407 benim kızım da uzun bi süredir destekli yürüyordu ama abisi sürekli yere düşürdüğü için cesaret edemiyordu. Ondan korkuyordum hep. Ama neyseki cesaret gelmiş 🤗😄 Destekli adım atıyorsa kısa zamanda yürür evde düşüren biri yoksa 😄
kubra_2407 ZeydsMom patili ablalarıyla abileri var onlardan bir ihanet gelmezse düşürecek başka kimse olmaz 😂
esraygt156 Benim de oğlum 17 aylik kanepe de siraliyor kendj basina 2 3 adım atıyor ayakta kalabiliyor ama yürümüyor doktora götürdüm 1 aya yine gideceğiz cesaretlendiriyorum fakat tik yok
ZeydsMom esraygt156 duvara yaslayıp önüne geçin ve elinizde sevdiyi birşeyi tutup çağırın. bilmiyorum yapıyormusunuz ama bu çok işe yarıyor.
dani2711 ZeydsMom bunu bende yapıyorum ama hop yere atıyor kendini🫠 gerçi daha zamanı var diye düşünüyorum 12.5 aylık
aysss001 7 aylık kollarından tutunca tüm evi turluyoruz adım atıyor bir yere tutunarak dizlerinin üzerine kalkıyor
ZeydsMom _birbebekannesi_ tesekkur ederim amiin. İnsallah tum cocuklarin yollari guzel ve aydinlik olur 😍
dani2711 ZeydsMom evet 5 aydır emekliyor 😂 resmen emeklemekte mastır yaptı ahahha biri gidiyorsa ve kapıyı açık gördüyse bir hızlanıyor 🤣🤣🤣
ZeydsMom dani2711 ay ayni benim kizimm. Onun icin yurumeye hevesli degildi. Emeklemede guzel diye ben hatta yurumeyecek diye endiseleniyordum. 😄 Ama boyle duvara yaslayarak tesvik ettim bir de ciplak ayak. Ama oglum emekleyemiyordu hemen tutundu kalkdi 9 aya kendisi birakarak yuruyordu 😄 emeklemedi hic. Beceremiyorduda kapi esiginden gecemiyordu. Ayaga kalkip oyle gecerdi 8 aylikken 😄 ondan biliyorum emeklemeyi guzel yapan bebek yurumeye karsi naz yapar