callainas kızlar hipp kullanıyorum mama olarak bebegim 2 aylık. anne sütü mama olarak ilerliyorız ama 3 gündür kakasını yapmıyor normal mi
3kedili2bebekli callainas huzursuzluk kivrinma ıkınma ağlama yoksa normal bunlar varsa normal değil bol bol gaz masajı yapın eğer çok kotuyse zeytinyağı verebilirsiniz 1 çay kaşığı
gzd_nhr callainas bizde hip kullanıyoruz başından beri hep 4. Yada 7.günde yapar kakasını. Şuan 3 aylığı doldurdu rota olduk aşı kaynaklı mı bilmiyorum her gün yapmaya başladı.
callainas 3kedili2bebekli genel olarak keyfi yerinde gibi gaz çıkarıyor ama akşamları kıvraniyor biraz. sadece anne sütü içerken sorun yoktu hergün yapıyordu. şimdi mamaya geçince böyle oldı
asilhanmoms callainas bende hipp ve anne sutuyle ilerliyorum eger 3. Gun olmussa kakasini yapmayali mamasina 1 damla saf zeytinyagi damlatiyorum hemen yapiyor