Kızlar eşimle geri cekilmeyle 2 buçuk yıldır korunuyoruz adetim çok düzenlidir 28 günde bir olurum mutlaka bu ay adetim gecikti 6 gün gebemiyom acaba diyorum ama eşim imkansız ben kendimden eminim diyor bilemedim yarın test yapacağım hiç öyle bir düşüncemde yok açıkçası ama rabbimden geldiyse basım üstüne ben birkac ay sonra kızım kreşe başlayınca istiyordum bilen bir yazsın lütfen ya biraz sonra nöbetçi eczaneden test alacağım ama basina gelen varsa diye sorayım dedim sizede