Bebeğim 3 yaşında kız bebek. 1 ayı geçmiştir idrarında kötü koku vardı huzursuzdu. Aşırı zor oldu ama verebildik idrar tahlilini. Maalesef ki antibiyotik kullandık. Şimdi tekrarladı idrarı yine kötü kokuyor. Antibiyotiksiz tedavisi mümkün değil midir Allah rızası için bilen varsa yazsın. Çok gerekmedikçe ilaca karşı bi anneyim. Doğal yollarla yada ne bileyim antibiyotik dışında başka tedavisi yok mudur lütfen yardımcı olun. Bu arada önceden çok az sıvı alırdı şimdi birazcık arttı sayılır