Oglusgul oğlum olsa Alparslan istiyordum benden kız olursa da Aybegüm koyarız uyumlu olur demiştik yeni evliyken. İki kızım oldu Defne, Melisa 😀😀 ne alaka diyoruz şimdi 😀 mihrimah arkadaşımın kızının ismi. Çok akıllı, sosyal, bıcır bıcır bir kız 😀 Elif hüma da ablasının ismi 😀