Merhaba sevgili anneler. Oğluma gıda denemelerine başladıktan sonra yoğurt yedirdikten sonra vücudunda yoğun kızarıklıklar oldu. Kakasını da üç günde dört günde bir yapmaya başladı. Bunun üzerine doktora götürdüm. Laktoz in toleransı olduğunu söyledi. Ayrıca süt ve yumurtaya alerjisi olabilir dedi çünkü kaka testinde kan görünmüş ve yapısı da alerjikti.
Alerji testi yapıldı 10 gün sonra belli olacakmış.
Birde benim dd diyet yapmamı söyledi süt ürünleri ve yumurta için. Çok zorlanıyorum ya. Resmen yiyecek birşey bulamıyor gibi hissediyorum. Var mı bu durumları yaşayan