Ben 2 gebelik geçirdim ilki düşük oldu 2. Oğlumda ise hiç bir belirti yaşamadım iki gebeliğimde denediğimiz ilk ay oldu oğlum şuan 5 yaşında bu ay ilk defa korunmasız ilişkimiz oldu 2 3 defa yumurtlama günelrini değerlendirdik üzerinden seneler geçti beynim resetlenmiş gibi 1 haftadır kasıklarım ağrıyoe adetime 3 gün kaldı şuan sanki 1 saat sonra adet olacakmışım gibi ılık ılık ağrım var diğer gebeliklerimde hiç böyle olmamıştım tabii ki her gebelik farklıdır çok ta heyecanlıyım kan vermek istemiyorum bayramda geliyor ne yapsam kafam çok karıştı 6 gün kala erken gebelik testi yaptım bu arada negatif çıktı oğlumda 6 7 gün kala baya silik test görmüştüm belliydi negatif çıkarsa diye tekrar testte yapmıyorum kafam çok karıştı🫣