edaeren00 huzursuz değilse, ağlamıyorsa, doyduğunu hissediyorsanız sağlıklıysa kimseyi takmayın bence. Zaten yeterli görünmediği takdirde doktor size söyler o zaman ek gıda veya mama verirsiniz boşverin başkasını ya benim annem de kızım ağladığında acaba sütün yetmiyor mu der hâlâ, 5 aylık olacağız nerdeyse ama işte savaşıyorsun ister istemez 🥴