buselahmet ya ben 6. Hastalıktan şüpheleniyorum hala. Enfeksiyon döküntüsü de olabilir diycem ama cep 11 buçuk yüksek bir enfeksiyon değeri değil ki. Muhtemelen 6. Hastalık geçirdi sadece ateş vardı çünkü çocukta sonrasında bu döküntü çıktı ama ben azalmasını beklerken ateş bittikten 4. Gün sonra pik yaptı. Sabah bakıcam işte olmasa bi aile hekimine de gideceğim