rachelgreen_ Sorum başlıkta kızlar yaptıran deneyimleyen sonrasında veya süreçte sıkıntı yaşayan oldu mu saçlarımın kabarıklığından (ombreli) gına geldi aynalara küstüm jdjdhdj tavsiye ediyor musunuz?
Gokturkmom rachelgreen_ kardeşim kullanıyor ilk 3 ay dümdüz oluyor ama sonrasında başlıyor zaten bozulmalar bide dipler uzadıkça çıkan saçın yapısı ile de alakalı herhangi bi yıpranma olmadı ama
tgcyi rachelgreen_ ben bi kac defa yaptirdim cok memnundum ama en fazla 3 ay gidiyo sonra yine yaptirmak gerekiyor, kalici olmasi icin birde tuzsuz sampuan kullanmak gerekiyor
benibenibihetirni rachelgreen_ saçını banyo yaptıktan sonra hemen kurutmalisin yoksa eski haline geliyor ben çok yaptirdidm önceden güzel oluyor bir kere de kuzenimle evde yapalım dedik yaptık ama zehirlendik kokudan 😂😂
rachelgreen_ tgcyi ya diplerden yeni saçlar geldikçe kötü görüntü oluyor mu peki yani tekrar yaptırmazsak eğer?
rachelgreen_ benibenibihetirni ahahahahh koku olayı sıkıntı ya cidden kuaförde bile zor dayanılıyor keratinden biliyorum ben de
[silindi] rachelgreen_ çok kötü görüntü olmuyor kuzenimin saçları kıpkıvırcık olmasına rağmen yaptırmayı bıraktığında diplerden geldiğinde de kötü durmuyordu saçı. Sonrasında yine vazgeçemedi sürekli yaptırıyor artık :)
tgcyi rachelgreen_ diplerde kotu goruntu olmadi benim direk kabariklik basladi cunku uzamasina firsat olmadan etkisi gidiyor zaten yank bende oyle oldu
rachelgreen_ tgcyi ya anladımm. Zaten ya keratin ya da bunu yaptıracağım her türlü ikisi de 2-3 ay giden bir şey yani aşırı zararı yoksa buna karar vereyim diyorum biraz daha araştırayım bakalım teşekkür ederim 🤩