Eliffffffff1 ng08 resmini çekmedim ama hava böyle olursa giyemeyecek gibi duruyor malesef. Güle güle giysin bebişiniz🥰
dani2711 ng08 ay bende 1 yaşındaki oğluma çok güzel bir bayramlık ayarlamıştım papyonlu gömlekli şortlu ama hava çok kötü kışlıkta almadım seneye giyemez diye o yüzden ne yapacağımı bilmiyorum 🫠 sizinki çok güzelmiş güle güle giysin🥰
deleted20517 ng08 güle güle giysin 🌸bende şimdi atarım kızlarımın bayramlıklarınj,abimler hediye almıştı ekstra almadım ben
ng08 Eliffffffff1 teşekkür ederiz… benim aklımda da başka kombin vardı ama hava şartları müsade etmiyor diye fotoğrafdakini giydireceğim🤗
Eliffffffff1 ng08 ben iki tane aldım ikiside yazlık keşke birini bende böyle alsaymışım siz akıllılık etmişsiniz🥰
ng08 deleted20517 çok iyi fikir. Kızımın bayramlığıda yurtdışında yaşayan yakın bir arkadaşımın hediyesi🌸
illaedep1990 deleted20517 benimde hediye geldi ekstra almama gerek kalmadı 🤭😄Şimdi bebiş uyuyor o odada uyansın çeker atarım 🙂