TugcenurLina yazdıklarınızı okudum gerçekten çok üzüldüm yavruya. allah kimsenin başına vermesin başıma gelse bırakamazdım diye düşünüyorum siz de vicdan yapıyorsunuz çok belli. şuanki durumundan eminim kat kat iyidir ama bence gerçekten son çare yurt olmalı. benim de bir yaşına girecek evladım var kendi evladın bile çok çok zor hele de sizde iki tane varmış allah kolaylık versin. dönüp bakınca zaman su gibi geçiyor yaz bitene kadar bebeğiniz büyüyecek bir şeyler kolaylaşacak yoluna girecektir allah da o yavrunun rızkını verir başlarda zor olur insan alışır diye düşünüyorum yanlış bir şey söylemek sizi kırmak üzmek istemiyorum. bu bir imtihan sizin bir yükümlülüğünüz yok zaten onun için iyisini istiyorsunuz, böyle bir sorumluluk alsanız belki de allah size karşılığını kat kat verecektir. önüne bi tas yemek koymakla da bebek büyür yurtta annesinin yanından daha iyi yetişir ama sevgisiz büyüyecektir, istenmiyorum diye düşünecektir her zaman. kardeşinizi silmiş olabilirsiniz hakkınızdır ama o yavruyu bırakmamalısınız. yurda da gitse beni önemseyen bi teyzem var diye düşünmesini sağlayın en azından allah rızası için