Oğlumun reflüsü vardı kustuğu için doktorlar reflü dediler ama hiç bağırsaklarına vs. Bakılmadı bir şey yapılmadı sadece gaviscon vermişlerdi onuda içmiyor zaten bazen kesiliyor kusması bazende fışkırarak kusuyor üşütüyor mu ne oluyor anlamadım ama o kadar yoruldum ki bu kusmalardan mamasını olduğu gibi çıkartıyor öğürüyor ek gıda yemiyor zaten ne yapacağımı şaşırdım bu kusmalar ne zaman tam bitiyor ne zaman biter