melissaa23 benimde bebeğim tutmuyordu gece 2 saatte bir kalkmıyordu 1 saatte bir kalkıyordu geceleri emziği verdim daha sonra tok olsa da uykuya destek için emzik aradı 8 aylıkken emziği kendisi bıraktı şuan 9 aylık olmak üzereyiz hiç bir şekilde emziği almıyor sürekli uykuya destek emmek istiyor desteksiz emmeden uyuyamıyor. Bir yandan emzik almaması daha iyi bence