Kızlar selam bebeğim 4 ay 11 günlük son 1 haftadır sütüm yetmiyor kızıma bende mamaya başladım istemeyerek de olsa onun beslenmesi daha önemli sonuç olarak elimden geleni yaptığımı biliyorum :( Neyse bu şekilde devam edem var mı yani hem anne sütü hem mama şeklinde ve mama hipp başladım ama çok pahalı sütüm artmaz da devam edersek sma geçmek istiyorum yorumlarınız benim için kıymetli ❤️