Aynısını yaşadım😂
Normal doğum yaptım sadece 2 dikişim vardı, sancıyı evde çekip gitmiştim zaten 15 dk içinde de doğum olmuştu.
Annem o gün paylaşım yapınca herkes arayıp anneme sezeryan mı demiş, annemde yok normal doğum deyince şaşırmışlar😂
Hiç beklemezdik, nasıl normal doğurdu, o sancıyı nasıl çekti felan
Annemde evde çekmiş zaten, çabuk oldu doğumu diyince daha da şaşırmışlar 😂
Biz akşama kadar çekti sandık felan demişler.
Ne alaka ya dedim, ordan bakınca normal doğuracak Bi tipim yok mu dedim..
Bana bile aaa nasıl normal doğurdun diyorlar😂
Şimdi gösteremem, ama ıkındım çıktı diyorum susuyorlar😂😂