Bebeğim 9 ay 8 günlük erkek 1 aydır aşırı iştahsız tahlilleri normal çıktı ama gerçekten her öğünde 3 çay kaşığı kadar yiyor tadına bakıyor bundan öncesinde ara ara olup düzeliyordu 1 aydır 6 dişi var kaşıntısı var gibi ama henüz gelen yok siz neler yapıyorsunuz gerçekten çıldırmalık ağzını açmıyor fazla üzerine gitmiyorum ama sonra bakıyorum belki 15 dk aradan sonra yemeyi kabul ediyor buna rağmen çok hareketli bir bebek + emiyor. Düzeliyor mu bunlar lütfen düzeliyor deyin 😩