Kizlar günaydin. 2 çocuktan sonra aşırı kilo aldım ve tek başıma diyet yapmaya istikrarım ve sabrım yok açıkcası. Bir afkadaşım satışını yapıyor. Geçen vücut analizi yaptı sonuçlar içler acısı. Yani bu ürünleri kullanıp zayıflayan sonrasınds bırakınca kilo alan ya da almayan var mı?