ekinakselmoms Biz ocean kullanıyoruz yeni nesil demir diye geçiyor. Bebeğim heyecanla açıyor ağzını 🙂
emineaae Ali-Eymen benim doktoruma sordugumda hangi demir ilacı kullanayım ,devletin verdiğini kullan o çok iyi dedi, çok paran varsa başka önerebilirim dedi. sonra başka bir doktora aynı soruyu sordum o da aynısını söyledi demek ki devletteki iyi
arzu38arzu emineaae devlettekinin içeriği demir açısından gerçekten iyi çünkü reçeteli ilaç ama yan etkisi daha fazla. Diğer markalar ilaç değil takviye yani ferro fumarat oranları daha düşük
turnis Bizim doktorumuz Sidefer önerdi. 4. Aydan beridir onu kullanıyoruz, şuan 6 aylık olmak üzereyiz. Bebeğimde herhangi bir sorun yaşamadık. Zaten hamileyken bende aynı markanın demir ilacını kullanıyordum. memnunum
emineaae arzu38arzu amaç demiri yükseltmek ise neden devletin verdiklerine güvenilmiyor ki bende anlamıyorum .ben devletin verdiğini kullanıyorum bebeğimde kabızlık falan olmadı .ben geç başladım demire 6 aylık falandı o yüzden arayı kapatmak istiyorum suan da 6ay 22 günlük 😂😂
catperson handan36 1,5 ml kullanıyoruz. Kilosuna göre hesaplanıyor, benim kızım 11 kg olduğu için bu kadar kullanıyor. O damlalıkla üç defa veriyoruz.
yase1036 Ali-Eymen ocean microfer kullanıyorum, bebeğim 10 ay 24 günlük Aydaki tahlillerimiz gayet iyi geldi.
handan36 yase1036 ben galiba düşük kullanıyorum onu fark ettim kilo başı bir damla veriyordum artık kilo başı iki damla verecem kan değerimiz biraz sınırda
deniz42mrs arzu38arzu üzerinde serin kuru ve güneş almayan yer diye belirtilmiş doktorumuz oda sıcaklığında kuyusunda muhafaza edebilirsin dedi ama tadı kokusu ve rengi değişti Yeni aldım buzdolabında sakladım bu seferde bebeğe soğuk geldi içmedi Oksitlenme sorunu Ocean da çok yaygın eczacılar kullanılır diyor ama kimyacı ben kullanmak istemedim söz konusu kendi çocuğu olunca insan çok pimpirikli oluyormuş Bestirona geçtim buradaki öneriler ve doktor onayı ile ve sonuçlarımız çok güzel geldi