elifbir
Merhaba bize de bu teşhis kondu bebeğim henüz 24 günlük ve biz 21. Günden beri ilaç kullanıyoruz
25 mg
Tsh değeri 38
T4 değeri 0,67 geldi
3 kez topuk kanı verdik hepsinde yüksek çıktı .
Benim bebeğimin tek belirtisi çok fazla uyuması
Kabızlık yok, sarılık yok, kilo alımı güzel . Sizin bebeklinizde ben gibi belirtiler vardı acaba