Kızlar 2,5 aylık uyku zamanları olmasına rağmen uykuya direniyor bazen uyutmam 2 saati buluyor en iyiihtimal 40 dakika. Burda yatağına bırakıp uyutan anneleri gördükçe imreniyorum benimki bıraktığım an çığlık kıyamet hoş kucağımda uyuyacağım zamanda aynı ama yine b şekilde sakinleştiriyorum öyle de. Siz napıyosunuz nasıl bi yol izliyosunuz ilerde düzelir mi acaba hiç inancım yok ama