6 ay 7 günlük oldu bebeğim, şifayı kaptık ateşi var biraz calpol verdim bi çay kaşığı kadar ama düşmedi pek, ateş ölçer 37,4 ölçüyo ama anlamadım bozuk mu bi türlü, en büyük problem de burun tıkanıklığı oldu serum fizyolojikle yıkama denedim ama bi taraftan yaparken diğer taraftan akmıyo nefes alamamaktan ağlayıp harap oldu, en son duşa soktuk buhar iyi gelir diye, öyle emebildi, acile gittik augmentin şurup yazdı, hemen antibiyotik kullanmak istemedim ama yarın duruma göre bakıcaz olduğumuz ilçede şurup olanı yoktu, soğan koyduk karanfil batırıp başucumuza ama bilmiyorum ondan bişi anlamadım, ilk defa hasta oluyor, tavsiyeleriniz neler? Hapşırık ve öksürük de var. Çok üzgünüm çok zormuş yavrumun hasta olması.