umaygkr ben de kendime diyorum ki kendini onun yerine koy dünyaya gelmişsin hiçbir şey bilmiyorsun kimse senin dilini anlamıyor tek bildiğin ilerde anne diye sesleneceğin, karnında kalbinin sesiyle büyüdüğün kişi(arada bide baba diye biriyle göz göze geliyorsun 🤪🤭) ve dünyada o kadar çok ışıklar ve sesler var ki geldiğin yer gibi sakin değil bu durumda sen de afallardın diyorum ayrıca her geçen gün büyüyorsun ve algıların da açılıyor bu da ister istemez heyecan merak ve belirsizlikle beraberinde huzursuzluk yaratır insanda diyorum ve öyle hoşnut ediyorum kendimi stres seviyem alarm vermeye başladığında sizinki de çok güzel bir bakış açısı böyle böyle büyüme haftalarını ka-az-na-ca-ğız! 😅🥹