ecmi2 her gün bir çay kaşığı kadar içirin böylece kakası yumuşar mutlaka yapın, tek seferde belki etki etmemiştir. Benim bebeğim çok gazlı bir bebekti. Kakasını da zor yapıyordu. Daha yeni yeni düzene girmeye başladı. Şimdiye kadar hep zeytinyağı içiriyordum