busraaakkk mommmmyys D vitamini, demir, magnezyum, multivitamin, b12 ve C vitamini kullanıyorum. Bunlar olmasa ayakta uyurum heralde :))
zhdd3 mommmmyys d vitamini magnezyum ve imom latte kullanıyorum çok memnunum hem süt açısından hemde enerji açısından
mommmmyys Gokturkmom bişeyler kulanmam lazım 2. Doğumdan sonra çöktüm resmen 50 günlük oldk ve bütün kemiklerim agrıyor 😅 busraaakkk
zhdd3 mommmmyys magnezyum Ocean yada sidrex . Sidrex biraz pahalı ama en etkilisi o . Nutraxin D3k2 hap formunda ama herhangi damla da olur ikisinide kullandım
neppzey mommmmyys ocean magnezyum, gyo ferro sanol kan ilacı , d colefor d vitamini bide solgarın bira mayalı b12 yeni başladım ama bende çok gaz yapıyor sanırım ya🥲
madeinpelin Regenesis, ıkı günde bir ferro kan ilacı aksam magnezyum üç günde bir de d vitamini kullanıyorum 32 aylık oğlum 3 aylık kızım var çok dincm çok şükür i mom latte de bazen regenesis yerine atıyorum
suheyla92 mommmmyys hamileyken kullandiklarimi bitirmistim ek olarak imom latte kullandim sutun kalitesini arttirdigina inaniyorum
zhdd3 hatice6868 azaltmadı canım hiç birisi 6 aydır saçım çok dökülüyor yenileride çıkıyor ama benim hamileyken hiç saçım dökülmezdi hormonlardan dolayı normal ama azalma olmadı dökülmede
ekinakselmoms İmom latte kullandım bıraktım. Demir geyneferon diye bişey , elenatal emzirme ye geçtim. D3k2 unutmazsam