Bize doktorumuz bir iki aylıkken günde 4 kez 10 damla toplamda 40 damla şeklinde vermişti tabi ben çok gelir diye günde iki kez 10 damla toplam 20 damla şeklinde vermiştim baya etkisini gördüm bebeğim çok rahatlamıştı 4 ay kontrolünde doktor artık kullanmana gerek yok demişti bırakmıştık şuan 6 aylık olacak çok şükür gaz sancılarımız baya gitti