Bu bir imtihan bence yemeyen çocuğu olan anneler için. Sinir krizleri geçiriyorum bazen ağlıyorum içim öfke doluyor, canım sıkılıyor. Bir çocuk hiç mi bir şey yemez Allah aşkına 20 aylık oldu sabah 2 çatal menemen aldı bu saat oldu daha tek bir öğün yemedi akşam eline lahmacun verdim üstüne oturmuş bütün yağı pantolona çıkmış. Anne sütü alıyor kimi diyor kes kimi diyor kesme her doktor farklı şey söylüyor yemesi lazım yedir diyip umursamıyorlar doktorlar . Ne yapacağım ben çok yoruldum. Sınavıma kaldı 4 ay memeden kessem nasıl uyutacağım düzen bozulacak ders çalışamam belki uyumazsa diye korkuyorum ondan da ve 2 yaşına kadar emzirmezsem vicdan azabı çekerim diye düşünüyorum geçen bıraktırmayı denedim salça sürdüm sonra çok kötü oldum pes ettim yüreğim parçalandı . Emzirmeyi kesmeden iştahı açılmaz mı anneler 😥 artık hiçbir şey teklif etmeyeceğim yemesi için çünkü çok yoruldum . Öyle büyüsün sütle ne yapayım çarem yok.