Kızlar 3 gündürlü evimizin dibinde birtane yeni doğmuş yavru kedi var muhtemelen annesi bırakmış. Aynı bebek gibi ağlıyor insanın içi gidiyor. 3 gündürlü sürekli gidip mama veriyorum bodrumun oraya kutunun içinde yatması için yer yaptım yaptım ama içim hiç rahat değil daha küçücük. Evime alamıyorum eşimin tüylü hayvanlara karşı alerjisi var birde ev sahibimiz üst katta asla bırakmaz evinde kedi besleyeyim. Belediyeyi aradım belki barınağa götürürler sokaktan daha iyidir diye, sadece yaralı ve hasta hayvanları alıyoruz dediler. Ben ne yapayım nereye başvurayım ki korunaklı biryere götürsünler