Hanımlar 1 ay 23 günlük erkek beveğim var.doğduğundan beri uykusu az.şimdi daha da sıkıntılı oldu.uyumadığı zamanlarda da hep kucakta,mızmızlanıyor,ağlıyor.çok yormaya başladı artık beni.5 dk bile bırakamıyorum durmuyor.emzik de almıyor.susmayınca sürekli emziriyorum.o da sıkıntı oluyor.gazı var desem çıkarabiliyor aslında,doymuyor mu acaba?doktor kilosuna ve çişli bez sayısına göre bişey demedi.ne yapabilirim.aynı durumda olanlar var mı?