Kızlar çok yakın arkadaşım evlendikten sonra görevi dolayısıyla bulundukları şehre eşimle ilk kez gideceğiz. Açık açık ihtiyacı olan bir şey sordum söylemedi. Ben de şöyle bir şey düşündüm.
2li şık bi fincan takımı aldım (risksiz malum fazlası göz çıkarmaz😂)
Hamileliğinde rahatça giysin diye bir pijama takımı
Bebeğinin ultrason fotosunu koyması için güzel bi ahşap çerçeve
Çatlak önleyici bi krem şık bi kavanozda
Bi de teyze amca konseptli zıbın alacağım.
Bunları hasır bi sepete koydum.
Hem hamilelik haberini kutlama hem ev hediyesi gibi olmuş olur dedim. (Doğumdan sonra hediyemi zaten ayrıca götürücem)
Sizce nasıl? Başka şeyler eklenebilir mi? Tavsiyeniz var mı