Bebeğim 50 günlük . 20 günlükken kusması basladı fışkırır gibi değil ama reflüsü olabilir dedi doktor. Neredeyse her emme sonrası kusuyor emdikten sonra kusmadıysa uyanınca kusuyor. Kusmasın diye yarım saat falan dik tutuyoruz böyle de kucakta uyumaya alıştı. Bir de uyurken bazen horlar gibi ses çıkarıyor ve hırıltısı da oluyor o hırıltı normal mi yoksa kustuğu için boğazında kalanlardan mı oluyor bilemedim