popeyes Kızlar selam 3 aylık bebeğimin tırnağını keserken yanlışlıkla parmak ucundaki eti kestim baya ağladı:( ve şu an kan durmuyor 15-20 dk oldu. Ne yapmam lazım , bezle bastırdım, gazlı bezle bastırdım suda tuttum vs. Ama durmuyor.
patatess popeyes Pansuman yapıp yarayı kapatmanız lazım. Yapamıyorsanız acile gidip yaptırabilirsiniz.
abcgdd popeyes kanama şekli nasıl yoğun bi kanama mı damlar şekilde yolsa hafif bastırınca mı geliyor
pudu Acile gidin bence hemen birde gazlı bezle baticon sürün enfeksiyon kapmasın pıhtılaşıp durması lazımdı şimdiye kadar
cansuerd Bende yaşadım aynı durumu sıkıca kapatın sürekli kanıyor yoksa üstünü sıkıca kapatın ara ara gevşetin bi kaç gün sonra geçiyor vicdan azanı çekmeyin hiç geçmiş olsun 💐
12betul popeyes Çok geçmiş olsun . 2 saat geçti umarım iyidir. Tıbbi adını unuttum ama arkadaşımın oğlunun kan pıhtılaşması olmadığı için kanama olmaması gerekiyordu . 3 aylık bebekte bunu anlamak zor o yüzden acile gitmek iyi olurdu . Girerseniz haber verirseniz sevinirm .