birceismom Kızçeler biz 4 numara cırtlı kullanıyoruz kilot beze geçmek istiyorum kalıpları aynı mıdır yoksa bir beden büyük mü almam gerekir ?
Rabia16 birceismom Kalıplar aynı külot bez zor oluyor çocuğu bezlemek için komple donunu çıkarmak gerekiyor. Ama gerçi yaz geliyor külot bez sıkıntı olmaz. Ama kışın baya zor oluyor😊