canvefa Sezaryen sonrası BOS(Beyin Omurilik Sıvısı) kaçağı yaşayan var mı,40 gündür geçmeyen baş ve ense ağrısı var, yatınca geçiyor ayaklanınca şiddetli basınç yaşıyorum
gg3848 canvefa çok şükür baş ağrım olmadı ki migrenim var yıllardır size de çok geçmiş olsun doktor ilaç vermedi mi
canvefa sseydabal baş ağrısı dışında yaşadığınız şikayetleriniz var mıydı, kullandığınız ilacı hatırlıyor musunuz
Bebegimm1 canvefa ben yaşamıştım doğumdan sonra kahve içmemiştim fırsatım olmamıştı ilk doğumda kahve bitter çikolata tüketmiştim çok az ağrımıştı ama ikincide başım kopucak gibiydi ayaga kalkınca daha çok şiddetli oluyordu o saatten sonra kahvede işe yaramamıştı sonra geçmişti ağrısada yapcak bir şey yoktu doktor bebek emdiği için ilaç vermez diye düşünmüştüm katlanmıştm o ağrıya
miraysumeyye Öncelikle geçmiş olsun.anestezi teknikeriyim ve dediğiniz durum nadirende olsa olabilen yan etkilerden biri.hemen hastaneye gidin ve durumdan bahsedin sizi anestezi uzmanına yönlendirirler.muayene sonrası ya ilaç kullanırsınız ya da spinal yama yapılır.(sizden alınan kanla (normal tahlil için verdiğiniz gibi koldan alınır.) belden yine spinal yapılacak gibi iğneyle girilip kan o kısma veriliyor) daha önce gittiniz mi bilmiyorum ama keşke bu kadar uzun süre beklemeseydiniz boşuna çekmişsiniz 40 gün.inşallah bir an önce rahatlarsınız.