nfmnfm Geceleri uyutamıyorum kucağımda uyusa bile koyunca uyanıyor yüz üstü yatıyor sürekli durumu yasayan varmı
nisanmom nfmnfm benim bebeğim kolikti çok şükür 4,5 aylığız bitti. Her beslenme sonrası sırtına hafif vurarak gazını çıkartın. Karnına çok bastırmadan saat yönünde masaj yapın. Duş rahatlatıyor. Bir de gaz damlası ve probiyotik vermişti doktorumuz
sule45 nfmnfm çocuğun büyümesi dışında bir çözüm bulamadık masaj biraz iyi geliyordu ama verdikleri damlalar sanki daha kötü yaptı ya kızımı
masal_ece nfmnfm Oğlum kolikti çok zor bir bebekliği oldu 5 ay çektim en son bi doktor tavsiyesiyle Alleviando gaz damlası kullandım kurtarıcım oldu çok iyi geldi ve arada süpürge makinesi sesi yada fön makinesi iyi geliyordu