nfmnfm 3 yaştan önce öğlen uykularını bitirmek önerilmiyor ama istemeyen cocuk içinde zorlamamak lazım tabi. Bana saatleri çok uzun geldi. Öğle uykusu yapmayan bi cocuk için çok erken uyanıyor ve geç yatıyor. Oğlum 3 bucuk yasında olacak neredeyse 2 aydır falan öğle uykusunu yapmıyor. O da sabahları 8 bucuk 9 da kalkıyor aksamda en geç 8 bucukta uyumus oluyor. Sabah 7 de falan kalktıgı olursa mutlaka öğle uykusu yaptırıyorum zorla değil tabi konuşuyorum o da istiyor falan. Birde biz günün 4-5 saatini parkta geçiriyoruz. Arkadasları var oyunlar oynuyorlar scooter sürüyorlar. Epey bi yoruluyor