maygirl kubraa0606 farklı bı becerısı gelıstığı ıcın duraksar, sonra devam eder. sız aynı şeylerı konusup gostermeye devam edın.Unutmuyorlar yani gelişimsel bi durum bu.
ozlemozkan kubraa0606 çok normal bir süre yaparlar sonra yapmayı bırakırlar sanıeım o sırada yeni birşey öğreniyorlar sonra tekrar bir daha yaparlar tamamen canları nasıl isterse
nazligiz Benim bebeğimde bi ara öyle olmuştu ama yürümeye çalışıyordu yürüme işini halledince tekrar devam etti 😂
allwrite 1 yaşından önce öğrendiğini unutma eğilimi çok fazlaydı fakat sonra yavaş yavaş azaldı. “E dün miyav diyordu, şimdi demiyor” gibi ufak tefek serzenişlerim olmadı değil.😅 Ama biraz büyüyünce geçti gitti.🌸
kubraa0606 allwrite bende öpücük atıyor diye seviniyodum bi anda bıraktı şimdi hiç öyle bi şey bilmiyomuş gibi davranıyor 😅hatırlıyor musunuz ne kadar sürüyodu normaline dönmesi😄